Jungeleventyr i Chitwan National Park (Dag 11-13)

Det beste av Nepal inneheld også eit besøk til Chitwan National Park. Vi køyrer frå Phokara til låglandet på nokre førmiddagstimar, og kjem fram til hotellet til lunsj. I jungelen ventar spanande opplevingar. Det blir fotosafari frå elefantryggen, jungelvandring og tur i elvebåt, om elva er stor nok.

Guidane våre vil ha mykje å fortelje oss om den fantastiske jungelen. Om plantar, dyr, fuglar og ikkje minst kulturen til folket som bur her.

Chitwan National Park ligg på omlag 100 moh., ikkje langt frå grensa til India. Vi kjem nok til å merke at det er både varmare og fuktigare her enn der vi har vore til no i Nepal. Det summar i insekt, og i trekronene yrer det av fuglar i alle regnbogens fargar.

Jungelen skjuler nashorn, krokodille, påfugl, villsvin og apekattar. Er vi ekstra heldige får vi auge på ein bjørn eller ein bengalsk tiger, men det er svært sjeldan. Har vi lyst, badar vi saman med elefantane i elva. Dei elskar å avkjøle seg etter dagens innsats.

Og når jungeleventyret er over, går Nepaleventyret vårt også mot slutten for denne gongen.

Vi dreg tilbake til Kathmandu for å nyte dei siste par dagane med sightseeing og kanskje litt shopping.

Og til slutt kan vi seie PHERI BETAULA til Nepal. På gjensyn!

image

Og kva no? Jau, no startar den eigentlege turen! Til no har eg berre blogga meg framover i turprogrammet, for å førebu meg til tur.

I morgon reiser eg verkeleg. Kofferten er nesten klar, og sommerfuglane flagrar rundt i magen. Eg gler meg til endeleg å få møte mine medreisande om eit par dagar, og til å få dele gode opplevingar i Nepal!

Vi sjåast!

 

Legg att ein kommentar

